Vragen omtrent de coronacrisis? Wij blijven leveren!

Foodbag gaat verder zoals altijd

Er is geen reden tot bezorgdheid, de levering van een maaltijdbox is trouwens dé manier om drukke supermarkten te vermijden. Toch merken we dat heel wat klanten vragen hebben omtrent de impact van de coronacrisis bij Foodbag. Aangezien we voorzien in verse voeding blijft Foodbag, net zoals de supermarkten, operationeel en blijven we leveren.

 

We zijn er wél van overtuigd dat een heldere en transparante communicatie erg belangrijk is. Daarom bundelen we hieronder alle laatste updates en onze voorzorgsmaatregelen.

 

Voorzorgsmaatregelen voor onze chauffeurs

  • Onze chauffeurs ontsmetten en wassen hun handen regelmatig tussen de leveringen door.
  • Wanneer de chauffeur jouw Foodbag zondag of maandag aan huis levert, dien je niet af te tekenen op de smartphone.
  • De chauffeur zal jouw Foodbag aan de voordeur op de grond plaatsen. Jij neemt hem daarna gewoon binnen. 
  • Indien jij nog extra info hebt voor onze chauffeur aarzel dan zeker niet om die met een handige post-it of blaadje aan je deur te hangen!

Voorzorgsmaatregelen in ons distributiecentrum

Zoals altijd hanteren we de hoogste hygiënenormen in ons distributiecentrum. Ook onze leveranciers hanteren dezelfde hoge kwaliteitsnormen. In ons distributiecentrum namen we ook bijkomende voorzorgsmaatregelen om fysiek contact te vermijden.

Toch nog vragen? 

Als je toch nog bijkomende vragen hebt, mag je uiteraard steeds onze klantendienst contacteren via foodlover@foodbag.be of via 09 298 05 10.

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 1 van 1