Online betalen met je Sodexo Card?


Ga naar je Sodexo4You account en activeer de optie in je profielpagina.
 Zorg ervoor dat je hiervoor je Sodexo Card en je mobiele telefoon bij de hand hebt.

Opgelet: 
Na de activatie kan de eerste betaling pas kan gebeuren, 30 minuten nadat de kaart werd geactiveerd.
 
Voor alle vragen rond je Sodexo4You account en rond online betalen met je Sodexo Card kan je terecht bij de Consumentendienst van Sodexo op 02/547.55.02. 

Zo activeer je je Sodexo Lunch Pass 

Surf naar https://sodexo4you.be/nl of https://sodexo4you.be/fr
Klik op “Mijn saldo raadplegen” of “Consulter mon solde” om in te loggen.
 
Stap 1: Klik op "Mijn profiel” na het inloggen.
 
S4You-Step1-NL.PNG
 
 
Stap 2: Vink de optie “Online” aan en klik vervolgens op “Mijn gegevens wijzigen".
 
S4You-step2-NL.PNG
 
Stap 3: vul je GSM nummer in.
 
S4You-step3-NL.PNG
 
 
Stap 4: vul de 4-cijferige validatiecode in die je hebt ontvangen via SMS.
 
S4You-step4-NL.png
 
 
Stap 5: Je kaart wordt geactiveerd.
Opgelet: na het activeren van je kaart, kan het tot 30 minuten duren, vooraleer je een eerste bestelling kan plaatsen met je Sodexo Lunch Pass op onze website.
 
S4You-step5-NL.PNG
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0