Hoe pas ik het leveringsmoment aan van mijn bestelling?

Je kan je levermoment nog aanpassen tot donderdagochtend om 9u. Daarna sluiten we de bestellingen af kunnen het ingeplande levermoment niet meer aanpassen.

  1. Meld je aan en ga naar ‘Menu’
  2. Kies de juiste week van je bestelling
  3. Klik rechts onderaan op het winkelmandje
  4. Bij Levering klik op het potloodje naast de leveringsdatum
  5. Kies een nieuw levermoment
  6. Klik op ‘Opslaan’

Abonnees opgelet:  Kijk steeds de levering van jouw bestelling nog eens na bij 'menu' zoals hierboven beschreven. Je kan het adres en levermoment van je bestellingen ook aanpassen in Mijn gegevens. Maar, als je eerder al aanpassingen hebt aangebracht in een specifieke bestelling of je als je al een bestelling hebt aangepast, dan zal de wijziging die je hebt doorgevoerd in Mijn gegevens niet meer op deze bestelling toegepast worden.

 

Schermafbeelding 2024-09-13 om 09.28.39.png

 

Schermafbeelding 2024-05-24 om 15.28.39.png

 

 

 

 

 

 

 

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 2 van 5