Levering op ander adres of andere dag?

Let wel op dat de verkoop sluit op donderdagvoormiddag 10u, daarna is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen voor de levering de zondag/maandag erop.

 

Wij leveren op maandagen en in bepaalde regio's op zondag. Verder zijn er ook enkele afhaalpunten in sommige regio's. Benieuwd welke leveropties mogelijk zijn in jouw regio? Klik dan op deze link en klik op 'ontdek alle leveropties'

 

Hoe leveringsdetails aanpassen van je bestelling?

Bestelling via laptop of computer? Klik op 'leveringsdetails aanpassen' bij de toekomstige bestelling die je wenst aan te passen. Vervolgens kan je kiezen om een ander adres te selecteren of toe te voegen, te veranderen naar een afhaalpunt of gewoon je leveringsdag aan te passen of tijdsvenster (zie printscreens). 

Bestel je via tablet of smartphone? Ga naar je account rechtsbovenaan en dan naar 'mijn bestellingen', klik vervolgens op 'details' en pas dan je leveringsdetails aan. (zie printscreens helemaal onderaan)

Heb je een abonnement en wens je jouw leverdag/tijdsvenster voor altijd te wijzigen? Klik dan in je account op 'mijn abonnement' en wijzig je leveringsdetails daar. 

Je kan gerust meerdere adressen aan je account toevoegen. Een overzicht van je toegevoegde adressen vind je in je account onder 'mijn gegevens'. 

 

 

Stap_1_leverinsdetails_aanpassen.png

 STAP_2.pngSTAP_3.png

 

ACCOUNT_BESTELLING_MOBILE.pngMOBILE_ACCOUNt.png

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1