Let wel op dat de verkoop sluit op donderdagvoormiddag 9u, daarna is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen voor de levering de vrijdag/zaterdag/zondag/maandag erop.
Wij leveren op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Verder zijn er ook enkele afhaalpunten in sommige regio's.
Hoe leveringsdetails aanpassen van je bestelling?
Bestelling via laptop of computer? Klik op het potloodje bij de toekomstige bestelling die je wenst aan te passen. Vervolgens kan je kiezen om een ander adres te selecteren of toe te voegen, te veranderen naar een afhaalpunt of gewoon je leveringsdag aan te passen of tijdsvenster (zie printscreens).
Bestel je via tablet of smartphone? Ga naar je account rechts bovenaan en dan naar 'mijn bestellingen', klik vervolgens op 'details' en pas dan je leveringsdetails aan.
Heb je een abonnement en wens je jouw leverdag/tijdsvenster voor altijd te wijzigen? Klik dan in je account op 'mijn abonnement' en wijzig je leveringsdetails daar.
Je kan gerust meerdere adressen aan je account toevoegen. Een overzicht van je toegevoegde adressen vind je in je account onder 'mijn gegevens'.